Portal del Licitador (@Ribalicita)
A través d'este Portal es pretén donar una informació el més àmplia i detallada possible sobre la contractació administrativa de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria. S'inclou en el mateix el Perfil de Contractant; la plataforma per a licitar electrònicament així com l'accés directe al Twitter dirigit als licitadors; la regulació, horari d'atenció i activitats formatives que organitza la Càtedra PYMEL i l'Oficina d'Atenció al Licitador així com la normativa municipal en matèria de contractació relativa a transparència, clàusules socials i mediambientals.
Enllaços directes
- Perfil del Contractant (Plataforma de Contractació de l'Estat)
- Portal de Transparencia
- Twitter - @Riba_Licita
- Youtube - Meses de contractació
- Instagram - riba_licita
Oficina d'Atenció al Licitador
- Email de contacte: ribalicita@ribarroja.es
- Telèfon: 962 770 062
- Programa "Ribalicita Responsive" (5 compromisos amb la ciutadania per fomentar una contractació pública empàtica i participativa)
- Carta de serveis al Licitador
Guies i tutorials
- Guia ràpida licitar al teu ajuntament PLACE (PDF)
- Inscripció Societat Estrangera ROLECE (PDF)
- Manual tramitació expedients (PDF)
- Registre a PLACE (Vídeo)
Planificació
La publicació del pla anual de contractactació es una obligació de la LCSP i té com a objectiu impulsar la màxima transparència i concurrència. Però és també un instrument per millorar la qualitat i resultats de la contractació pública. Aquesta previsió:
- Exclou l'obligatorietat per a la contractació menor
- No implica l’obligació legal de dur a terme les licitacions incorporades.
- No implica cap obligació en relació amb els imports, els terminis, ni cap altra dada.
Plans de contractació publicats:
- Plan de contratación 2019 - PDF
- Plan de contratación 2020 - PDF
- Plan de contratación 2021 - PDF
- Plan de contratación 2022 - PDF
- Plan de contratación 2023 - PDF
- Plan de contratación 2024 - PDF y su acuerdo de aprobación por el pleno (PDF)
Integritat i compliance
Código ético y Plan de integridad en la contratación pública del Ayuntamiento de Riba-roja de Túria, aprobados por unanimidad en Sesión Plenaria del Ayuntamiento de Riba-roja de Túria el 7 de octubre de 2019 y el 18 de enero de 2021 respectivamente.
- Plan de integridad en la contratacion publica
- Código ético para la aplicación de medidas de compliance en la contratación pública
Rendició de comptes
Memòries anuals de Gestió i Resultats de la Contractació de l'Ajuntament de Riba‐roja de Túria
- Memòria contractació 2018 - PDF
- Memòria contractació 2019 - PDF
- Memòria contractació 2020 - PDF
- Memòria contractació 2021 - PDF
- Memòria contractació 2022 - PDF
- Memòria contractació 2023 - PDF
Transparència
L'Ajuntament de Riba-roja de Túria amb aquest decàleg proposa al Ple mesures concretes que incrementin l'accés dels ciutadans a la gestió municipal i millorin la transparència de la institució en totes les fases del procediment administratiu de la contractació, més enllà de l'estricte compliment de la legislació vigent en matèria de transparència i bon govern.
Simplificació i bona administració
En aquests documents es recullen les instruccions i s'inclouen els documents obligatoris per a la tramitació dels contractes majors que subscrigui l'Ajuntament de Riba-roja de Túria d'acord amb la LCSP
- Instrucción 1/2018 de impulso de la contratación socialmente responsable, sostenible y de promoción de las PYMES
- Instrucción 1/2019 de contratos menores
- Instrucción 2/2019 de contratos mayores
- Certificado protocolo de tramitación de contratos
Per una Contractació Pública Feminista
Cinc mesures per al foment de la igualtat entre dones i hòmens en la contractació pública.
Càtedra Professional PYMEL
La Càtedra amb denominació DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA PYMEL constitueix una forma de col·laboració entre l'UDIMA i l'Ajuntament de Riba-roja de Turia la finalitat genèrica del qual serà la de realitzar activitats de docència, investigació, generació de coneixement, difusió, creació d'esdeveniments, transferència de saber fer en l'àmbit de la contractació pública per a petites i mitjanes entitats locals.
Més informació al web de la Càtedra.
Consulta les novetats al perfil de twitter @CatedraCPPYMEL
Pla de formació:
- I seminario Intercátedras sobre Contratación Pública (20 de junio de 2023). Seguir online (en Youtube), consulta el programa en PDF
- Plan de Formación para la Profesionalización de la Contratación Pública Local (PDF)
- Memòria anual del Pla de formació I (PDF)
Consulta i inscriu-te a les classes magistrals del Pla de formació.
Cursos formatius:
- Curso Superior "Las Fases de un Contrato Público" PDF (5 ECTS) Del 2 de mayo al 5 de junio de 2022
- Curso Superior "Contratación Pública Eco-Sociolaboral y ODS" PDF (5 ECTS) Del 6 de junio al 10 de julio de 2022
- Curso Superior "Todos sobre los distintos Tipos de Contratos Públicos" PDF (5 ECTS) Del 3 de octubre al 16 de noviembre de 2022
- Curso Superior "Compliance en la Contratación Pública" PDF (5 ECTS) Del 13 de febrero al 12 de marzo de 2023
- Curso Superior "Next Generation EU. Fondos Europeos" PDF (5 ECTS) Del 17 de abril al 21 de mayo de 2023
- NÓMINA DE CLASES MAGISTRALES PDF
Documents administratius:
- Certificado del acuerdo de aprobación de la cátedra (PDF)
- Conveni entre la UDIMA i l'Ajuntament de Riba-Roja de Túria (PDF - 03/2022)
Per a més informació contacte a:
- Udima.es
- informa@udima.es
- Tel. (+34) 911 896 999 / (+34) 918 561 699
- Horario ininterrumpido: 648 194 126 (wsap)
Compra Pública d'Innovació (CPI)
La Compra Pública d'Innovació és una eina de contractació amb la qual l'administració pública pot licitar la contractació d'un producte o servei que no existeix al mercat i que necessita desenvolupament d'R+D. S'orienta a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores per als reptes existents.
Coneix més sobre el projecte CPI Ribalicita.